Pravila in pogoji uporabe storitve Bibliofon SMS obveščanje
Splošne določbe
Storitev SMS obveščanje je del storitve Bibliofon. Pogoji uporabe storitve Bibliofon podjetja 7S d.o.o. (v nadaljevanju pogoji) so pogoji, ki jih za izvajanje storitve Bibliofon (v nadaljevanju storitev) opredeljuje podjetje 7S d.o.o. (v nadaljevanju izvajalec in ponudnik), Tehnološki park 18, 1125 Ljubljana.
Uporaba storitev se sklada s splošnimi pravili in pogoji uporabe mobilnih storitev izvajalca ter z navodili in priporočili ponudnika poti. Storitev lahko uporabljajo vsi uporabniki mobilnih omrežij družb Telekom Slovenije, Simobil, Tušmobil, T-2 (v nadaljevanju: uporabniki), katerih mobilni telefon omogoča pošiljanje oziroma sprejemanje kratkih tekstovnih sporočil (SMS) in katerim je storitev SMS omogočena skladno s ponudbo ponudnika poti.
Opis storitve
Storitev je namenjena uporabnikom knjižnic, ki lahko z uporabo storitve zahtevajo in se naročijo na naslednje vrste SMS obvestil:
Naročena obvestila:
- Rok vrnitve gradiva: uporabniki prejmejo tri dni in en dan pred iztekom roka SMS s podatkom o datumu vrnitve.
- Potek roka vrnitve izposojenega gradiva: po izteku roka prejmejo SMS z informacijo o preteku roka v izogib opominu.
- Prispelo rezervirano gradivo.
- Potek rezervacije.
- Potek članstva.
Zahtevana obvestila:
Uporabniki prejmejo SMS sporočilo z informacijo o: številu podaljšanih/nepodaljšanih gradiv, novemu datumu roka vrnitve ter seznamu gradiv (signaturne oz. inventarne številke), ki so bila podaljšana ali ne.
Promocijska in splošna obvestila knjižnice:
Uporabniki prijavljeni v SMS obveščanje lahko prejemajo promocijska SMS sporočila knjižnice. Vsi tovrstni SMS-i so za prejemnika brezplačni.
Cenik SMS sporočil
Brezplačno posredovani SMS-i (sistemska sporočila):
- Potrditev ali zavrnitev pravil in pogojev
- Potrdilo o prijavi v storitev
- Potrdilo o odjavi iz storitve
- Posredovanje gesla za prijavo
- Promocijska in splošna obvestila knjižnice
Posredovani plačljivi SMS-i:
- Naročene informacije: 0,15 EUR
- Zahtevane informacije: 0,15 EUR
Pomoč in podpora
Ponudnik storitev uporabnikom zagotavlja podporo, pomoč in reševanje reklamacij:
- Email: podpora@7-s.si
- Telefon: 01 620 36 31
Vse reklamacije uporabnikov, ki se nanašajo na storitev, rešuje ponudnik storitve. V primeru utemeljenih reklamacij se ponudnik storitve zavezuje, da jih bo odpravil v razumnem času in o tem obvestil uporabnika.
Ponudnik poti rešuje reklamacije, ki se nanašajo na delovanje omrežja mobilnega operaterja in plačila storitev. Takšne reklamacije mora uporabnik v pisni obliki nasloviti na reklamacijsko službo ponudnika poti v roku 15 dni od prejema računa. Vse ostale reklamacije rešuje ponudnik storitve.